Оцінка стійкості і керованості автомобілів при дисбалансі напрямних коліс

  • Подригало М. А. Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет
  • Клец Д. М. Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет
  • Коробко А. І. Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет
  • Гацько В. І. Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет
Ключові слова: дисбаланс, окружний люфт, кут рискання, шина, коливання, стійкість, керованість, автомобіль, рух

Анотація

Проведено дослідження впливу дисбалансу напрямних коліс при наявності їх окружного люфту на величину максимального кута рискання автомобіля. Отримано аналітичні залежності, що зв'язують вказані параметри.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-01-23
Як цитувати
Подригало, М., Клец, Д., Коробко, А. і Гацько, В. (2020) «Оцінка стійкості і керованості автомобілів при дисбалансі напрямних коліс», Науковий журнал «Інженерія природокористування» , (2(2), с. 28-32. доступний у: http://enm.khntusg.com.ua/index.php/enm/article/view/206 (дата звернення: 26Листопад2024).
Розділ
Транспортні процеси агропромислового комплексу

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають