Розвиток творчого технічного мислення при викладанні загальноінженерних дисциплін

  • Бондар М. М. Національний університет біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: розвиток, мислення, викладання, знання, вміння, достовірність, суперечливість, форма, алгоритм, зв'язку

Анотація

Стаття присвячена дослідженню питань розвивального навчання майбутніх аграрників засобами загальноінженерних дисциплін. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми розвивального навчання. У вищій аграрній освіті України на перший план висувається завдання створення умов, які забезпечують всебічний розвиток творчого потенціалу особистості студента. Одним із таких підходів підвищення якості підготовки фахівців у вищій аграрній школі є організація цього процесу на засадах особистісно-розвивальних технологій. Розглянуті особливості викладу лекційного матеріалу з курсу загальноінженерних дисциплін. Висвітлено методику розвивального навчання загальноінженерних дисциплін на засадах формування творчого технічного мислення майбутніх аграрників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-01-27
Як цитувати
Бондар, М. (2020) «Розвиток творчого технічного мислення при викладанні загальноінженерних дисциплін», Науковий журнал «Інженерія природокористування» , (2(2), с. 129-131. доступний у: http://enm.khntusg.com.ua/index.php/enm/article/view/246 (дата звернення: 23Грудень2024).
Розділ
Якість, стандартизація, безпека, екологічність та ергономічність машин і технологій