Розвиток творчого технічного мислення при викладанні загальноінженерних дисциплін
Анотація
Стаття присвячена дослідженню питань розвивального навчання майбутніх аграрників засобами загальноінженерних дисциплін. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми розвивального навчання. У вищій аграрній освіті України на перший план висувається завдання створення умов, які забезпечують всебічний розвиток творчого потенціалу особистості студента. Одним із таких підходів підвищення якості підготовки фахівців у вищій аграрній школі є організація цього процесу на засадах особистісно-розвивальних технологій. Розглянуті особливості викладу лекційного матеріалу з курсу загальноінженерних дисциплін. Висвітлено методику розвивального навчання загальноінженерних дисциплін на засадах формування творчого технічного мислення майбутніх аграрників.