Модель мехатронної системи управління виконавчим органом ЗТМ з GPS-інтенсифікатором

  • Плугіна Т. В. Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Єфименко А. В. Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Нечитайло Ю. А. Харьковский национальный университет сельского хозяйства имени Петра Василенко
Ключові слова: мехатронна система управління, землерийно-транспортна машина, GPS-інтенсифікатор, виконавчий орган, робочий цикл

Анотація

Проаналізовано фактори, що визначають тенденції розвитку дорожньої техніки в світі. Проаналізовано характеристики розробки ґрунту виконавчим органом землерийно-транспортної машини (ЗТМ) в реальних умовах експлуатації. Проведено аналіз робочого процесу землерийно-транспортної машини. Поставлено завдання підвищення ефективності функціонування землерийно-транспортної машини при взаємодії з ґрунтом в умовах обмеженого часу на прийняття рішення. Поставлено завдання підвищення ефективності функціонування землерийно-транспортної машини при невизначеності вхідної інформації. Отримано інформацію про продуктивність і тривалості робочого циклу бульдозера при використанні GPS-управління. Проведено аналіз параметрів, що формують режим навантаження машини. Розроблено математичну модель мехатронної системи управління виконавчим органом землерийнотранспортної машини з GPS-інтенсифікатором, що дозволяє реалізувати режим адаптивної оптимізації машини. Опеределить завдання адаптивної оптимізації робочих процесів землерийно-транспортніх машин, які вирішує мехатронна система. Представлена мехатронна система управління виконавчим органом землерийно-транспортної машини, як система взаємопов'язаних функціонально-закінчених елементів. Проведено порівняльний аналіз даних традиційної системи управління і систему управління з інтенсифікатором. Проведено аналіз точкових миттєвих фотограм положення відвалу землерийнотранспортної машини, Побудовано закони розподілу величин. Обґрунтовано структура мехатронної системи подачі виконавчого органу землерийно-транспортної машини. Розроблено математичну модель мехатронної системи подачі виконавчого органу землерийно-транспортної машини з GPSінтенсифікатором. Встановлено вплив системи GPS-інтенсифікатора на техніко-економічні показники машини. Проведено порівняння експериментальних і теоретичних даних для оцінки адекватності математичної моделі руху машини з системою позиціонування реальним процесам. Проведено аналіз паливної економічності на підставі експериментальних даних. Проведено експериментальне дослідження впливу системи GPS-інтенсифікатора на техніко-економічні показники машини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-12-28
Як цитувати
Плугіна, Т., Єфименко, А. і Нечитайло, Ю. (2020) «Модель мехатронної системи управління виконавчим органом ЗТМ з GPS-інтенсифікатором», Науковий журнал «Інженерія природокористування» , (3(17), с. 111-117. doi: 10.37700/enm.2020.3(17).111-117.
Розділ
Мехатроніка, інтегровані електро-технології та автоматизація